nov
20

13 hónaposan

| Szerző: katoosh | 2:41 pm

Íme a hó eleji egyik kedvenc sztorim :)

Mostanában tetszenek neki és tanulgatja az állat hangokat... mit csinál a cica, kutya, halacska (persze arra csak tátog)... Imádja egyébként a halat! Ebédre rántott hal volt és anya csinált tonhalkrémet is. Adott neki egy falatot a tonhalból, tetszett neki, hoztam is el egy adagot. Gondoltam bevetem vacsira! Kicsi katonákra vágtam a kenyeret és raktam rá egy kis krémet.

Eszegette lelkesen, de úgy 7-8 falat után rám nézett, megrázta a fejét és ellentmondást nem tűrően mondta: nem! Erre én: Janka, egyél még, eddig hogy ízlett neked a finom halacska! Erre ő: elkezdett tátogni, mint a halacska

Ebben a hónapban azt vettem észre, hogy hihetetlenül sokat fejlődött értelmileg! Egyre több dolgot ért, mond és mutat :)

 

Következzen a szokásos lista J

  • A kedvenc szava: NEM! Evés közben szoktam kérdezni, hogy „kérsz még?”, erre ő: „nem”, az alsó ajkát a felsőre biggyeszti és tök komoly fejet vág, esetleg még rázza is a kis fejét jobbra-balra :) De sokszor nem gondolja komolyan a nemet és eszik még pár falatot :) a múltkor a dvd-vel szeretett volna játszani és komolyan megkérdeztem tőle: Janka, szabad azzaé játszani? Rámnézett okos nagy szemekkel és mondta: nem-nem, és rázta a fejét :)
  • Ha elkezdem énekelni, hogy „sétálunk-sétálunk” rögtön rávágja vigyorogva, hogy „csüccs” :) Sőt sokszor, ha megkérdezem, hogy megyünk-e sétálni, azt mondja, csüccs :)
  • Nagyon jó evési hullámban vagyunk, 9,6 kg-ról 10,3-ra hízott, bármit, bármilyen mennyiségben képes elpusztítani :)
  • Mondott szavak: aaaaaaanya (ez volt az első :) apa (ritkábban, azt is inkább aaaada-nak mondja), baba, mama és a hó végére nagyapa! (azaz bababa :) )
  • Mit csinál a kígyó? „sssszzzz” és felhúzza a kis orrát :)
  • Október 31: sétálva akart kimenni enni, azóta pedig sokszor sétálva közlekedik, persze, a kezemet fogva :)
  • Puszit ad :)
  • Sokszor mutogat a hűtőre evés közben, ez persze azt jelenti, hogy rudit szeretne. Mondom neki, hogy nincs más, erre a kezével mutatja, hogy nincs :) (mondtam már, hogy megzabálom?)
  • Egyik reggel a snoopys pizsimben voltam, rámutatott és mondta „va-va” :) egyébként minden állat, amit a tv-ben lát „va-va” illetve Ági nyuszija is :)
  • Megtapsolja magát, ha ügyes dolgot csinál :)
  • Tanítottam az állat hangokra valamelyik nap fürdéskor. Százszor elmondtam neki, hogy mit mond a kacsa. Egyszer csak visszakérdeztem: Janka, mit mond a kacsa? Válaszol naaaagyra tátott szájjal: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanya :)
  • Az esetek 80%-ban már csak napi 1x alszik, de akkor úgy 1,5 órát
  • A hó végére sokszor úgy igényli a sétálást, hogy csak az egyik kezét fogjuk :)
  • Már többször volt olyan, hogy odajött hozzám és mondta: aaaaaaanya! :) és felvette valamelyik nap a babáját és mondta: baba :) kezdi összekötni a tárgyakat a szavakkal :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bogyoravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr744916563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ipike 2012.11.21. 14:16:15

Annyira cuki, olyan édes! :) Folyton puszilgatnám a kis okos buksiját! :) Adj át neki egy cuppanósat a nevemben! :) Meg egy másikat a Törpi nevében :)
süti beállítások módosítása